Prima Pagina | Ayurveda | Despre noi | Magazin online | Articole | Parteneri | Contact | PROMOTII | BLACK FRIDAY

CAPSULE

  • Femitone
  • Spermotone
  • Slimmer
  • Plusprin Liver
  • Cardiotone
  • Mental Herbal
  • Kidney Tone Up
  • Pancreas Stimulent
  • Dizolax
  • Herbo Prostat
  • Digest Complet
  • Splino Protect
  • Osteo Repair
  • Hair Stim
  • Anti Hemo
  • Arto Protect
  • Derma Treat
  • Ferotonic

  • Prosthyroid



  • SIROPURI

  • Cough Kalp


    GEMURI

  • Chyavanprash



  • TABLETE

  • Biocalm
  • Blood Detox
  • Circutab
  • Glycid
  • Guggul Formula
  • IBS Laxa
  • Imunocin
  • Liv Clean
  • Memo Relax
  • Menoc
  • Obecol
  • Renocol
  • Vigotone



  • PULBERI

  • Acid Relax
  • Ayur Cleanse
  • Digestol
  • Ferocal Granule
  • Shatavari Kalpa
  • Sino Cough



  • ULEIURI

  • Artifort (Maha Narayan Taila)
  • Biogesic
  • Calmotin (Ulei Pitta)
  • Fermiplus (Ulei Vata)
  • Obesol
  • Stimulin (Ulei Kapha)
  • Ultra Capilar (Neeli Brungadi Taila)



  • COSMETICE

  • Body Wash - sapun uscat
  • Hair Wash - sampon uscat
  • Dentiren - pulbere pentru dinti
  • Amla - pulbere pentru par si piele
  • CUM SCAPATI DE CRAMPE, SPASME SI FEBRA MUSCULARA

    Publicat in CRONICA ROMANA in data de 27.03.2012 

    Angelica Mitrea

    Febra musculară, crampele sau spasmele musculare, foarte neplăcute atunci când se manifestă, pot fi ameliorate, dacă nu chiar evitate, prin metode simple, la îndemâna oricui.

    Astfel:

    ·         În perioadele de efort, beţi suficiente lichide şi renunţaţi la administrarea diureticelor. Evitaţi efortul în perioadele cu temperaturi ridicate, care pot provoca transpiraţie abundentă. În caz contrar, vă puteţi perturba echilibrul electrolitic, motiv de declanșare a durerilor musculare. Uneori, spasmele musculare pot fi declanşate chiar și prin simpla expunere la temperaturi înalte (de exemplu saună), care determină o transpiraţie puternică, inclusiv în lipsa efortului fizic. 

    ·         Faceţi o baie mai caldă cu apă sărată. Cu cât concentraţia de sare este mai mare, cu atât efectul este mai vizibil. Dacă baia nu vă este la îndemână puteţi apela şi la comprese calde cu apă sărată.

    ·         Puneţi o linguriţă de sare grunjoasă măcinată fin în 20 ml ulei de ricin, încălziţi-l în bain-marie până ce se dizolvă o parte din sare, apoi cât timp încă este cald, masaţi-vă zonele dureroase, vreme de minim 15 minute, ceva mai apăsat. Faceţi apoi un duş fierbinte, după care veţi observa că durerea începe să scadă.

    ·         Luaţi, de 2-3 ori pe zi, o doză mai mare (o lingură cu vârf) de plante cu efect tonic muscular: schinduf sau ashwagandha. Ashwagandha este de preferat, deoarece are și efect relaxant nervos şi muscular. Alte remedii tonice utile mai pot fi polenul şi lăptişorul de matcă.

    ·         Consumaţi hrană lichide: lapte dulce, supă cremă de ciuperci, linte sau fasole mung.

    ·         În cazul crampelor şi al spasmelor musculare, mineralele care vă pot ajuta sunt magneziul şi calciul. Cacaoa conţine cantităţi însemnate de magneziu, luaţi câte o linguriţă amestecată cu miere, de două ori pe zi.

    ·         Dacă suferiţi frecvent de spasme musculare, pe lângă cele de mai sus, luaţi plante sedative nervoase, care să normalizeze transmiterea influxului nervos de la terminaţiile nervoase motorii la fibrele musculare (tei, roiniţă, valeriană).



    inapoi la articole



     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     


     

     

     

    spacer