Prima Pagina | Ayurveda | Despre noi | Magazin online | Articole | Parteneri | Contact | PROMOTII | BLACK FRIDAY

CAPSULE

  • Femitone
  • Spermotone
  • Slimmer
  • Plusprin Liver
  • Cardiotone
  • Mental Herbal
  • Kidney Tone Up
  • Pancreas Stimulent
  • Dizolax
  • Herbo Prostat
  • Digest Complet
  • Splino Protect
  • Osteo Repair
  • Hair Stim
  • Anti Hemo
  • Arto Protect
  • Derma Treat
  • Ferotonic

  • Prosthyroid



  • SIROPURI

  • Cough Kalp


    GEMURI

  • Chyavanprash



  • TABLETE

  • Biocalm
  • Blood Detox
  • Circutab
  • Glycid
  • Guggul Formula
  • IBS Laxa
  • Imunocin
  • Liv Clean
  • Memo Relax
  • Menoc
  • Obecol
  • Renocol
  • Vigotone



  • PULBERI

  • Acid Relax
  • Ayur Cleanse
  • Digestol
  • Ferocal Granule
  • Shatavari Kalpa
  • Sino Cough



  • ULEIURI

  • Artifort (Maha Narayan Taila)
  • Biogesic
  • Calmotin (Ulei Pitta)
  • Fermiplus (Ulei Vata)
  • Obesol
  • Stimulin (Ulei Kapha)
  • Ultra Capilar (Neeli Brungadi Taila)



  • COSMETICE

  • Body Wash - sapun uscat
  • Hair Wash - sampon uscat
  • Dentiren - pulbere pentru dinti
  • Amla - pulbere pentru par si piele
  • METODE SIMPLE DE A EVITA CONSTIPATIA

    Publicat in CRONICA ROMANA in data de 04.10.2010 

    Cea mai importanta masura care trebuie luata in vederea purificarii organismului este o atenta supraveghere a tranzitul intestinal. Constipatia este una dintre cele mai serioase cauze de intoxicare a organismului. Mentinerea materiilor fecale pe o perioada mai mare decat cea optima are ca rezultat reabsorbtia si repunerea in circulatie, in interiorul organismului, a toxinelor aflate la nivelul colonului.

    Acest aspect se soldeaza, mai intai, cu simptome ceva mai usoare: flatulenta, dureri de cap, crampe menstruale puternice, ten incarcat, slabirea imunitatii, stare de oboseala, greutate, apatie. O constipatie de lunga durata se poate solda cu boli grave cum ar fi cancerul, bolile renale sau cardiace etc.

    Medicina indiana considera ca evacuarea materiilor fecale trebuie efectuata zilnic, dimineata. Un interval mai mare, chiar si cu cateva ore, este suficient pentru a genera una sau mai multe dintre problemele enumerate mai sus.

    Iata ce puteti face pentru a va feri de constipatie:

    • Bazati-va dieta in principal pe legume si cereale fierte, deoarece acestea se digera mai repede. In timpul sau la sfarsitul prepararii lor, adaugati o substanta emolienta: unt de casa, unt clarifiat, ulei presat la rece.

    • Mancarurile trebuie sa fie cat mai simple si sa nu contina foarte multe ingrediente. Folositi insa multe condimente; dau mancarurilor un gust delicios si imbunatatesc capacitatea de digestie.

    • Alimentele prea uscate si neonctuoase favorizeaza instalarea constipatiei, la fel ca si indulcitorii artificiali, conservele, branzeturile cu mucegai, inghetata, fast-food, painea prajita, alimentele rafinate.

    • Printre fructele cu efect laxativ se numara: perele, prunele, strugurii, guava, papaya, curmalele, merele.

    • Urmariti sa va hidratati suficient de bine pe parcursul zilei. Inlocuiti insa apa rece cu cea calduta, eventual o infuzie de plante medicinale. In plus, beti in fiecare zi o cana de lapte caldut cu miere, consumati iaurt la temperatura camerei. Alimentele reci diminueaza focul digestiv, intarziind digestia si evacuarea.

    • Pentru a va asigura necesarul de fibre, consumati paine integrala si cereale integrale.

    • Mesele trebuie repartizate cat mai corect pe parcursul zilei. Optati pentru doua-trei mese pe zi, servite la aceleasi ore. A manca putin si des (de prea multe ori pe zi) este la fel de gresit ca a ingera o cantitate mare de hrana la o singura masa.

    • Preparati-va in casa un remediu laxativ eficient, alcatuit din: tarate de psylium, seminte de in, coriandru, fenicul, piper lung. Luati cate o lingura in fiecare seara, cu apa sau lapte cald.

    • In cazurile de constipatie cronica infuzia de smochine este o alegere buna.

    • Daca insa va confruntati cu o constipatie atona, atunci miscarea este cel mai potrivit remediu: bicicleta, alergari usoare, dans.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     


     

     

     

     

    spacer